Thursday, June 15, 2006

GO GO GOAL


四年一度的天昏地暗,四年一度的烏煙瘴氣,四年一度的沒精打采,其實四年一度的還有歐洲國家盃,然後其實每年還有每年的聯賽、足總盃、歐冠盃...... 四年一度其實是我們四年一度的籍口。拿著這個四年一度的籍口,我們每天都只睡少過四小時,工作時瘋狂地打瞌睡,咖啡飲過一杯又一杯,忘記會議的時間卻清楚知道今晚要看的是那一場,天天都留意冰箱還剩下多少啤酒與零食,翻報紙第一時間是看排陣及賽後檢討......


這樣的生活似乎有點瘋狂,甚至有一點非人生活,其實我們大家都知道,只是我們還是一樣的義無反顧地訓身投入!這裡亦要盡情地散播世界盃的熱情,所以sidebar之上已經加上了從台灣網站上找來的賽事倒數及戰果的plugin,每天早上醒來,要知道最新戰果,來這裡吧!



參考網站:
熱血FIFA 賽事倒數 Plugin
FIFA World Cup

Labels:

15 Comments:

Blogger fattree said...

係啊, 真係好正, 當你買埋佢地時, 真係好刺激下.

哈哈, 我呢d真係錢上晒腦.

肥樹

6/15/2006 02:09:00 pm  
Blogger BFSH said...

啊,對了,還有些人每天都只記得大大小小的賠率......

B

6/15/2006 02:30:00 pm  
Blogger Charcoal said...

To B ,
你都有賭波?

6/16/2006 11:07:00 pm  
Blogger BFSH said...

to charcoal,

沒有,不過經常都聽肥樹談這些,雖然還是大多都聽不懂......

B

6/17/2006 08:48:00 am  
Blogger 快樂牛郎 said...

我呢邊玩少少,不過花式少,但係我俾D貼士俾香港朋友兩日就贏幾千。

6/17/2006 10:24:00 am  
Blogger 快樂牛郎 said...

要贏香港馬會錢真係好易,唔似得呢邊。

6/17/2006 10:24:00 am  
Blogger BFSH said...

to 快樂牛郎,
"要贏香港馬會錢真係好易"<--你這一句說話,究竟有多少人認同多少人反對呢?

B

6/17/2006 01:27:00 pm  
Blogger 快樂牛郎 said...

輸錢多數都係因為心紅、貪心、冇經驗見人賭自己又賭等等,如果好有系統地一場場計過度過先買長久落黎一定有錢淨。

我地呢邊得一種玩法,過三關,難度比香港果D高好多,但係你輸三四次點都會贏返次,最後條數計落都唔會蝕。

6/17/2006 09:44:00 pm  
Blogger 快樂牛郎 said...

哈哈,今日一場意大利搞到幫我朋友之前贏果D輸返一半出來。有時都係唔好太過有信心。

6/18/2006 01:11:00 pm  
Blogger fattree said...

"要贏香港馬會錢真係好易"<--你這一句說話,究竟有多少人認同多少人反對呢 <-----呢一句, 我反對, 如果係咁, 無人做善長人翁了. 我只可以說你有系統去賭係你好野, 唔會馬會d方式令你羸佢多d.

不過我信有系統去買係好事, 所以下屈英超我會長買車仔, 有20%回報.

肥樹

6/19/2006 02:49:00 pm  
Blogger BFSH said...

to 肥樹,

有系統的投注我都相信最終是會成功的,只是依然有兩個未知數存在,一係時間長度,二係能夠賺到的究竟有多少。

不過當然,能夠有賺已經是好事了!

祝大家都好運吧!

B

6/21/2006 11:25:00 am  
Blogger 快樂牛郎 said...

賺就當然不會賺太多了,可能今日贏一千明日又輸回八百,不然如肥樹所講馬會都冇收入了。我之所以會話馬會比較容易贏錢係對比起加拿大來講香港的賭博方法非常多樣化,好多時候並唔需要夾硬去買輸或贏,但係在加拿大你只可以買勝平負,連讓球都冇。

舉例說明,法國係打5-4-1陣式以亨利作單箭頭。咁樣情況下如果法國入球的話起碼有超過60%機會係由亨利射入,所以大可以同時買細同埋亨利首名入球。以亨利首名入球賠4倍來講法國3場比賽佢冇一場首名入球的機會係十分之小,而且就算輸呢邊都仲有個細頂住。

有D朋友喜歡大包圍乜都買,到頭來有輸有贏打個和。我倒喜歡每日集中在某幾樣,但係要堅持日日睇住,今日輸都可以聽日贏返。

當然呢D好多都係運勢,如果呢輪旺既大可以買多一D,運氣唔好就買少D。我冇估計過連續買一年可以贏幾多,可能淨係夠買十幾隻CD,不過只要唔影響生活贏輸少少都只不過係娛樂,最緊要唔好亂咁買一味靠運,盞遲早輸到冇意思。

唔知點解突然講左咁多賭經,好似唔多好。

6/22/2006 11:43:00 am  
Blogger 快樂牛郎 said...

法國係4-5-1至真,打錯唔好意思。

6/22/2006 11:44:00 am  
Blogger BFSH said...

to 快樂牛郎,

我很喜歡你的賭波分享,雖然我自己並沒有參與,但看你所說的都很有趣,相信肥樹可以跟你交流一些心得。

B

6/22/2006 11:57:00 am  
Anonymous Anonymous said...

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP
French sheer lingerie add and ritalin Humboldt web design Ritalin and coccaoin buy zyban fiat uno tail light ritalin abus Social anxiety ritalin celexa vs. zoloft Buspar reglamento Free web host with no ads or banners Domain internet name organisation Fake murakami handbag Eltern ritalin Bmw m1 worhol Half life ritalin Refill ritalin free gambling systems free craps systems dose higher ritalin ritalin+and+alcohol

8/10/2006 01:04:00 pm  

Post a Comment

<< Home